Bon Voyage - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Nathan Meijer - WaarBenJij.nu Bon Voyage - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Nathan Meijer - WaarBenJij.nu

Bon Voyage

Door: Nathan

Blijf op de hoogte en volg Nathan

25 Januari 2013 | Nederland, Spijkenisse

‘ Start spreading the news, we are leaving today

These vagabond shoes, they are longing to stray
Right through the very heart of it! ‘

Vanmiddag komen alle voorgaande kriebels bij hun hoogtepunt, de ultieme climax.
Om 13:20 vertrekken wij richting Thailand, mits het Nederlandse weer geen vertragingen veroorzaakt, en zullen wij landen in Bangkok omstreeks 06:45, 00:45 Nederlandse tijd.

In Bangkok zullen we allereerst 3 nachten verblijven in Rambuttri Village Plaza.
We hebben al een flink aantal ‘sightseeing waardigheden’ gevonden in Bangkok, dus ik heb er het volle vertrouwen in.

Voor de rest van de reis staat er nog niks vast, alleen de route is enigszins uitgestippeld:
Vanuit Bangkok zullen we de 700 km naar het noorden afleggen om aan te komen in Chiang Mai, ook zullen we het plaatsje Pai aandoen.

Later staat het zuidwesten van Thailand op het programma, Phuket en Kho Phi Phi, laatste eiland is een aanrader voor Google afbeeldingen.
Hierna volgen de eilanden Kho Phangan en Kho Tao.
En als hierna nog ruimte over houden zouden we nog heel graag een bezoek willen brengen aan Vietnam.

We zullen uiteraard zoveel mogelijk van deze reis vastleggen, zowel op foto/camera als in zulke verslagen. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar onze belevingen in Thailand houd deze blog dan goed in de gaten. 

• 25 Januari 2013 - 08:36

Tijmen: