Wauw! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathan Meijer - WaarBenJij.nu Wauw! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathan Meijer - WaarBenJij.nu

Wauw!

Door: Nathan

Blijf op de hoogte en volg Nathan

28 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

' One night in Bangkok and the world is your oyster.'

Mijn plan om een nacht op te rekken en in het vliegtuig mijn slaap in te halen viel al snel in duigen toen bleek dat je een rits aan goede films tot je beschikking had. Hier kan zelfs mijn ' commando slaap' niet tegen op!

Aangekomen op het vliegveld al snel een taxi kunnen regelen, 45 minuutjes naar de binnenstad voor omgerekend slechts 10 euro!
Op de snelweg rijdend bleek al snel dat de witte strepen puur als kleurafwisseling waren aangebracht.
Er geld eigenlijk maar 1 regel, voorang geld voor de grootste.
Hoewel motors en scooter nog overal tussendoor vliegen als een zwem bijen.

Eerste middag rondje met de tuktuk langs een aantal tempels, aantal foto's staan al op facebook, en langs het reisbureau om de reis te regelen naar het noorden.

Dagje 2 zijn we eerst gaan zwemmen, later hebben we rondgestruind rond Koa San Road en omgeving, in de avond wat gaan eten bij Green House Hostel, hier aan de praat geraakt met Dave uit California waarna hij nog een bekende tegenkwam uit Nederland, samen met Dave en Elizabeth wat drankjes gedronken en uiteindelijk nog een stapnachtje van gemaakt.

Vanmiddag pas laat het bed uitgekomen. Laat ontbijt genuttigd en daarna massage genomen. Vanavond nog richting een Skybar, zou ook wat leuke foto's opleveren.

Morgenavond worden we om 19:00 opgehaald om met een bus richting het Chiang Mai te gaan. 2 dagen in een hotel en daarna 3daagse tracking door de jungle. Programma zag er erg goed uit, olifantrit, watervallen, wandeling, bamboe rafting, overnachten bij locals, Thais leren koken.

Foto's komen nog online.

• 28 Januari 2013 - 12:12

Robbert:

Ben benieuwd, klinkt goed !

• 28 Januari 2013 - 17:47

Luca:

Klinkt goed cuzzin, have fun

• 29 Januari 2013 - 13:19

Daphne:

Nice! Veel plezier nog :)