Shemales, ripped off, Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nathan Meijer - WaarBenJij.nu Shemales, ripped off, Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nathan Meijer - WaarBenJij.nu

Shemales, ripped off, Chiang Mai

Door: Nathan

Blijf op de hoogte en volg Nathan

30 Januari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Laatste avond Bangkok leek verdacht veel op eerdere vakantienachten.. Rustig aan vanavond, op tijd ons bed opzoeken.. BLABLA.. Nadat we terugkwamen van de skybar van het Lebua hotel zijn we begonnen met een drankje op een terras, twee bekende gezichten van eerder, beide uit Amsterdam, nodigden ons uit om bij hen te komen zitten, sociale dieren dat we zijn, slaan wij zo'n aanbod niet af.

Uiteindelijk veel meer bier later, aantal rondjes over Khoa San gelopen, doodgelachen met die 2 gasten, shemales en hun zaadvragende ogen beleefd afgewezen, zijn we ver na middernacht in ons bed beland.

Korte powernap, want om 12:00 moesten we uitgechecked zijn. Maja heeft eerst nog wat slaap ingehaald in de lobby terwijl ik weer hetzelfde rondje liep, 4 dagen BKK is misschien toch iets aan de lange kant, later samen nog onze voetjes schoon laten vreten in een fish-spa, en.nog wat rondgehangen rond en in ons hotel.

In de avond zouden we worden opgehaald om 19:00 in de lobby, Thaise tijd uiteraard, niemand te bekennen, receptie laten bellen en om 19:45 kwam onze eerste chaffeur om ons naar de touringcar te brengen. Welke ons op onduidelijke doch vriendelijke manier naar Chiang Mai vervoerde. Vanaf de halte daar opgehaald door een minivan die ons bracht naar het "spectaculaire" hotel waar wij in verblijven.
Nu hoor ik jullie denken, lees ik hier nu sarcamse. Dat is helemaal waar!!

Voor de prijs die wij mochten neertellen, wat volgens iedereen hier absurd hoog is, vinden wij het maar een ballenbak.
Afgelegen, lelijk hotel. Ik heb mijn prinses al enkele malen moeten redden van spinnen en een mot. Held dat ik ben.

Gelukkig Chiang Mai wel erg mooi en leuk om te zien. Vanmiddag de hele dag rondgelopen, helaas toen we wilde afsluiten bij de night bazaar barste er noodweer los en hebben wij moeten schuilen bij een cafe waar we net een drankje wilde doen. Uiteindelijk bleek het noodweer iets zwaarder dan verwacht, de stroom viel uit en een boom knalde bijna door het golfplatendak bij de buren.
Nog een dagje Chiang Mai met hetzelfde weer als vanmiddag hopelijk en dan de jungle in.
Over and out.

• 30 Januari 2013 - 15:54

Luca:

Klinkt goed cuzzin & cuzzet.
    Enjoy!